Take my breath away.

Har varit och kollat på fotboll ikväll. Höll på att frysa häcken av mig, men det var trevligt endå med mina brudar.
Imorgon så är det först Nationella prov i Matte, kommer gå åt helvete. Skitsvårt är det verkligen!
Sen blir det en lektion, och då ska jag ha nationellt prov i engelska, den muntliga delen. Efter det så ska jag ta mitt band och så åker vi till aulan där vi ska repa hela eftermiddagen och sen på kvällen framföra för allmänheten. Hoppas verkligen det kommer gå bra. Våran låt kommer verkligen att sticka ut iallafall, och det är ju bra.

Ikväll så blir det chill med "Fråga olle" & "Girls at the playboy mansion."


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas du såg många sexiga fotbollskarar!!

2009-04-23 @ 12:32:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback