Snyggaste bollhämtarna ni någonsin sett.

Sista kvällen på lovet spenderas självklart med den bästa, det vill säga Tiny. Vi var och kollade på fotboll och hade allmänt roligt åt alla spelarna. Vi fick dessutom hämta bolljävlarna hela tiden eftersom dom inte hade så feta skillz och sköt utanför hela tiden.  Men det var kul iallafall. Så har jag cyklat 6 km också, hah visst är jag duktig. Iochförsig så är inte 6 km långt alls, men jag kan ju få vara liiiiiite duktig iallafall. Så nu sitter jag och äter lite färsk annanas och uppdaterar er med det senaste. Nu ska jag kontakta mina män och göra denna kvällen even more fabulous.


Kommentarer
Postat av: E

Du är duktig, my god 6 km leker man icke med. :-D

2009-04-13 @ 19:27:06
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: nadia a.

samma här :D

2009-04-13 @ 20:02:24
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback