Snygga underkläder? Meh, dom ska ju endå av.

Precis hemkommen från ett morgonpass på gymmet.  Var inte alls pepp på att träna efter käkat frukost, mådde så sjukt illa. Men måste äta annars blir folk bara så irriterade och tjatar sönder mig. Så det är bara att bita ihop.
Idag har jag inte planerat någonting, blir det lite varmare så ska jag nog lägga mig ute i solen och försöka få lite färg.
Imorgon tror jag att jag åker in till stan en runda, måste köpa nya jeansleggnings då jag gett bort mina för dom blivit förstora. Så det blir nog ett par nya och så lite nya underkläder. En flicka kan aldrig ha för mycket snygga underkläder!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Visa bild sen när du köpt nya underkläder! :)

2009-04-06 @ 11:50:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback