Funkar råttgift på AIK:are?

Uppe in the huvudstad nu.
Råttinvation här i Solna. Kan faktiskt bero på att det var AIK match på råsunda. Jag övervägde att gå ut och skrika
 "Lär dig krypa, lär dig gå, lär dig hata AIK!".
Men sen kom jag på att jag vill inte gärna bli helt jävla avrättad, så jag höll mig till att sjunga det i bilen. Har precis ätit lite och sitter nu inne i "biblioteket" som vi kallar det. Ett rum som mormor har som är fyllt med bokhyllor.
Rummet bringar lite dåliga minnen, men jag klarar mig. Fick lite ångestdämpade medicin av sis innan.
Så ja ska nog klara natten också. Imorgon så blir det en tur till morfar. Huvudanledningen till att jag åkte upp. Tror att jag ska inviga mina nya pumps då också.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback