Det var ett jävla tjat om den här maten.

Hör och häpna, jag har ätit 4 mål mat idag! Eller ja, 3 mål mat och ett mellanmål. Men det är fan inte fy skam för att vara mig. Fast jag har endå kännt mig hängig och svimfärdig hela dagen idag. Börjar faktiskt bli lite läskigt. Tränade i en och en halv timme idag också. Alltid lika skönt. Sen möte med min personliga tränare i en timme. Fick lite skällning av henne också att jag inte äter tillräckligt mycket och så vidare. Så jag får väl börja göra detta nu. Har precis kommit upp från badet och nu ska jag börja på att plugga franska glosor.  Trots att jag är så trött så att jag borde sättaupp ögonlocken med tändstickor sitter jag här och försöker urskilja vad det står på skärmen.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback