Sunshine

Oh nu ska jag berätta något för er. Jag brukar gå upp 7 varje morgon för att hinna med allt jag gör på morgonen.
Och så idag så vaknade jag vid halv sju och tänkte det är ingen idé att man somnar om. Så jag går upp och ser nog en av dom vackraste soluppgångarna jag någonsin sett. Helt jävla magiskt.
Jag kommer ihåg att den vackraste soluppgången jag sett var en gång när vi bilade hem från Stockholm.
Ja  det var underbart. Nä nu ska jag gå och fixa mitt fluff och sedan blire plugget.



PUUUUUSS ;*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback