Beauty is soooooo fake.

Ska nog snart spackla upp ansiktet lite och sätta på peruken.
haha, nej men iallafall sminka mig och borta/platta/tupera/spraya/borsta håret haha
Min klass arrangerar ett lan ikväll x]
Det är för att dra in pengar till klasskassan, så vi har ett lan i skolans matsal.
Det är typ 30 pers som kommer eller något, så lite pengar lär man nog få in, vi ska ju ha kiosk och sånt där också.

Ni får gärna underhålla mig med sms under kvällen ^^

Nä, nu ska jag kela lite mer med min bebis innan jag gör mig vacker.
Puss på er ;*


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback