Tvguiden ;]

Uschi, har massa plugg denna veckan.
Jag ska skriva en labbrapport på ett experiment vi gjorde förra veckan. "DNA ur en kiwi."
Sen ska jag plugga till svenskaprovet på torsdag. Litteraturhistoria, alla epoker.
Franska har jag till onsdag, då jag ska kunna svara muntligt på innehålls frågor om en text. Så klart så ska man ju svara på franska. Ska plugga järnet, vill ha mvg i franska.

Ikväll blir det tvkväll, som det är varje söndag.
19.00-20.00 Gossip Girl
20.00-20.30 Hål i väggen
20.30-21.00 Parlamentet
21.00 - ?  Random program

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback