God sista morgon.

Hah, sista gången jag kan säga godmorgon iår!  Har precis gort klart pannacottan eftersom den ska stå och stelna i x antal timmar. Sen har jag även plockat ur och in i diskmaskinen, jag kommer bli en suverän hemmafru!
Det jag har kvar nu är att;

-  Göra bordsdukningen. Vit duk, ljusstakar och annat smått och gott.

-   Göra iordning mig själv.  Tänkte lite lockar och någon söt klänning. Kanske min barbierosa? ^^

-   Laga bruschettan och fläskfilén. Men det gör jag självklart inte förrens senare.


Jag lovar att jag kommer ta kort både på mat och dukning. Jag kanske rent av slänger in en bild på mig också!
Jag måste kila nu, måste stryka duken!

Update: Okej, det blev ingen klänning. Hade inga hela strumpbyxor. Och nej, jag går inte utan strumpbyxor, så det fick bli jeans.
Jeans, en tubtopp, en svart cardigan och ett långt halsband. Snyggish värre om jag får säga det själv. Har bild så ni får se sen. Frillan blir en lite.. hmm.. knullrufs inspirerad. Haha, nej men lite lockar och lite tuperat.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback