Like a shooting star.

Är uppe i Stockholm. Igen. Är nämligen läs- och hörförståelse i engelska nationella proven imorgon. Så blir att göra provet och sen åka ner till Småland igen. Ett satans pendlande tycker jag att det är. När jag är hemma igen så blir det till att träffa kära Tiny.

Just det. Jag var hos läkaren idag också på bup. Lite blandade känslor angående det. Men jag antar att det löser sig på ett eller annat sätt. Nu ska jag nog lägga mig och sova snart. Är helt slut på grund av luftombytet och för dålig sömn. Vi hörs imorgon igen.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback