Bad period of life?

Varit dåligt med uppdatering de senaste dagarna. Har varit iväg och nu när jag är hemma och har tid för att skriva så har jag inget att skriva om. Dagen idag har jag spenderat med att försöka samla ihop min koncentration för att skriva lite arbeten för att skicka in. Största prioritet ligger på en hemtenta i svensk politik som jag ska ha lämnat in senast halv fem på fredag.

Mina tankar far runt i huvudet och agerar som det vore en hel tsunami innanför pannbenet. Jobbigt just nu bara.
Mitt läkarbesök som jag gjorde i måndags rörde runt i huvudet på mig en hel del. Sen spelar en del andra faktorer ganska stor roll. Lust att säga Fuck allt just nu.

Kommentarer
Postat av: Diana

Heeej,

hur är det med dig? ett tag sedan man hörde från dig, har du bestämt dig hur du ska göra med skolan?

puss!

2010-05-06 @ 09:42:21
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback