Vogue!

Dagen har flutit på. Jag har varit trött som ett as eftersom jag har sovit så lite och det känns verkligen i kroppen nu. Men syrran verkade glad för sina presenter iallfall. Hon fick ett par rosa pumps från Dinsko och så fick hon en bok med alla Vogue's omslag från 1912 till 2009. Grymt snygga. Skulle gärna vilja ha boken själv, haha.

Blir inte så mycket mer att säga ikväll. Ska gosa ner mig i soffan och titta på lite standup comedy och sen blir det en dejt med sängen. Är en dag imorgon också.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback