See you later guys!

Måndags mornar är inte lika hemska när man inte går i skolan, haha. Solen skiner och värmer upp mitt rum till en bastu. Men jag klagar inte. Underbart att solen verkligen lyser så man får glida runt i snygga solbrillor.

Dagen idag ser ut som denna att jag, mamma, sis och hennes flickvän ska åka iväg till Karlskrona. Där ska vi kolla på balklänning igen. Dock så är jag på bättre humör idag så jag kanske är till lite mer hjälp. Har börjat vänja mig vid håret och har faktiskt börjat tycka om mitt hår lite. Tycker fortfarande att det är för kort men jag måste lära mig att tycka om det.

Så talk to you later.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback