Live, Love, Laugh.


Kom precis in igen efter ha gått en liten runda med Cassie ute. Är ju så underbart väder att man inte kan låta bli att bli lite lycklig. (Jag skyller på solen än så länge. Vågar inte riktigt skylla på något annat än.) Har också upptäckt att man behöver inte 14 lager smink för att se hyfsat bra ut, haha.
Ska till tandläkaren om ett tag. Vill verkligen inte. Har sån sjuk tandläkarskräck. Men det ska nog lösa sig.
Funderar på att ta en lång rund med Cassie när jag kommer tilbaka hem.


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

jag vet :D <3

2010-03-04 @ 17:08:02
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback