Lillördag? Nej, plugg-så-in-i-helvete-dag.

Inatt gick det upp för mig att jag har försummat mitt skolarbete. Drömde nämligen att jag gick in där vi ser alla våra resultat och på varenda uppgift jag hade lämnat in hade jag fått G eller G-. Riktig mardröm för mig, hah. På tal om prestationsprinsessor.  Nae, så idag måste jag verkligen ta tag i mina arbeten jag har kvar. Egentligen har jag ju inte lov förrens nästa vecka eftersom jag fortfarande går i skolan i stockholm.

Arbeten som jag måste göra idag.

Svenska: Resemålsbeskrivningar. En riktad till barnfamiljer och en riktad till pensionärer.
Datakunskap: Excell diagram
Samhällskunskap: Olika ideologier och hur de vill styra samhället.
Matte: Satans geometri.
Digitalt skapande: Illustration till dikten 'Ja visst gör det ont.'


Har lite och göra idag. Så nu ska jag slänga på mig lite kläder och börja så det blir klart.
Hörs när jag tar paus! hah.

Kommentarer
Postat av: Johan

Oj lycka till med pluggandet, själv så är man ledig idag ;D haha

2010-03-31 @ 11:12:49
URL: http://jayb.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback