Lie and tell me you're happy.

Nu är det snart dags för att åka in till stan. Idag är nämligen dagen då jag börjar en ny runda på barn och ungdoms psyk. Känns både bra och dåligt. Men jag antar att det är för mitt eget bästa. Egentligen är det ju inget speciellt. Att jag får hjälp för att jag mår dåligt. Men jag skäms över det. Jag skäms över att berätta det.
Så det är med en känsla av skam jag berättar det. Fan va löjlig jag är, haha.

Nu ska jag fortsätta dunka musik och rita lite. Talk to you later guys!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback