Det vankas födelsedagskalas.

Klockan är kvart över tio. Det är lördagsmorgon. De flesta av er ligger nog fortfarande och sover efter en sen natt igår. Själv så somnade jag vid tresnåret i morse. Men inte fick jag någon sovmorgon för det. Nejnej. Klockan halv åtta ringde mitt alarm på telefonen och det vara bara att släpa sig upp. Sedan dess har det varit full rulle. Jag har hjälpt till med smörgåstårtan som ska serveras på födelsedagskalaset för sis och pappa i eftermiddag. Jag har dammsugit hela undervåningen och plockat undan hundens alla 398627 stycken leksaker. Mitt under allt detta har jag lyckats klaga på att jag mår jätteilla, haha.

Så ska nog passa på nu att slå in min systers paket medans hon är iväg. Hon är nämligen i stan och hjälper en vän till henne hitta balklänning. Passar mig alldeles utmärkt. Ska berätta i eftermiddag sen vad hon fick. Vill ju inte att hon går in och tjuvläser här innan!

Talk to you later guys!

Kommentarer
Postat av: hannah

vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg och få lite mer besökare? :) gå då in på min blogg och anmäl dig, kram <3

2010-03-20 @ 12:35:57
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback