Allting kommer lösa sig och bli bättre tillslut.

Satan vad svårt det är att hitta sommarjobb. Nästan överallt så måste du vara 18 för att bli anställd. Och det är väldigt frustrerande när man bara är 17. Så nu har jag mailat fyra olika ställen och väntar nu på svar. Förhoppningsvis så får jag jobb någonstans där. För pengar är jag i behov av. Ska dock spara en stor del av det jag tjänar isåfall. Så vi håller alla tummar vi har för att det ska gå bra nu. Annars får jag väl börja strippa eller något, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så mycket, snäll du är

2010-03-18 @ 21:40:22
URL: http://beloni.devote.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback