The beauty of love as it was made to be

Ännu en natt har förflutit utan särskilt mycket sömn. Värmen är oumbärlig i mitt rum. Trots min carola-fläkt är på full styrka så blir det inte bättre. Man ligger typ och smälter bort, bokstavligt talat. Sammanlagt har jag väl sovit max två timmar i natt.

Men om jag bortser från värmen, uttorkningen av min kropp och brist på sömn, så tycker jag om att vara vaken om natten. Ligger alltid och funderar. Älskar att gå upp och se soluppgången. Stod på min balkong idag med ett glas apelsinjuice och bara såg den brinnande klotet till stjärna stiga upp över vår himmel. Finns inte ord för att beskriva hur vackert det faktiskt är.  Så jag tänker inte försöka.

Därimot tänker jag bjuda er lite på musik. Klicka på bilden så kommer ni till spotify-länken.



'Love that will not betray you, dismay or enslave you,
It will set you free'


Kommentarer
Postat av: malin

"Stod på min balkong idag med ett glas apelsinjuice och bara såg den brinnande klotet till stjärna stiga upp över vår himmel"



du säger att det inte finns ord att beskriva, vilken bullshit det är precis vad du gör. fan vad mysig text!



och tack ska du ha!

2010-07-14 @ 01:41:03
URL: http://dumbom.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback