Känslomässig jordbävning.



JA, idag har jag varit lite omskakad känslomässigt. Personliga affärer ni vet. It sucks. Men som tur är har man stjärnor till vänner som finns där vilken tid på dygnet det än är. Tack gumman!

Men annars idag har det bara varit att lata sig. Har varit så löjligt varmt så har mest legat i poolen och svalkat mig. Har köpt en fläkt också så att jag förhoppningsvis kommer kunna sova inatt. Hatar verkligen att sova när det är dövarmt. Man vet ju inte vart man ska ta vägen! haha.

Men nu blir det iallafall snart fotboll. Har inte riktigt bestämt mig vem jag håller på än. Men det lutar åt Tyskland! På något konstigt sätt... haha.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback