Long road home.

Nu är jag hemma i Småland. Eftersom jag har studiedag imorgon och behövde komma hem och prata med mina föräldrar och resten av familjen om lite saker. Känns skönt att vara hemma. Allt har löst sig och det känns tryggt nu att inte irra runt och inte veta hur eller vad man ska göra.

Mamma och jag hade kul på vägen ner iallafall. Vi kopplade in min iPod så vi lyssnade på den i bilen. Sjöng falskt till Bob Dylan låtar och kände oss allmänt bra, haha.

Ikväll blir det bara att mysa med familjen med brasa och ett glas kall cola zero. Yummie.

Kommentarer
Postat av: Boston

SV; du läste mina tankar ;) haha, vid kvart i fyra?

2010-01-29 @ 12:30:57
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, synd jag inte är hemma. Hade vart mys att träffas lite, tror vi både behöver det!

2010-01-29 @ 14:12:13
URL: http://drottning-lilleputt.blogspot.com/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback