Lift the wings.

Jag känner mig som sådan tönt ibland, haha. Igår var helt underbart och jag tror allvarligt talat att jag satt och log under de två timmarna, konstant! Dessutom så tror jag att jag förälskade mig i varje manlig dansare där, haha.
Upptäckte att killar som blinkar med ena ögat och sedan ler lite charmigt är übersexigt! Fast ja, det har jag tidigare erfarenheter av också, haha, men detta var ett konstaterande nu.

Köpte skivan igår med musiken. Är helt fuck galen i irlänsk musik. Så den sitter jag och lyssnar på nu. Helt galet bra, haha.

Men skönaste citatet igår måste ändå komma från min far som bad mig att ringa när jag var på väg hem. Så jag ringde honom när jag satt i taxin (Ja, jag åkte taxi).

Jag - Hej, jag skulle bara säga att jag är på väg hem nu!
Pappa - Aha, hem till mormor då eller?
Jag - Ehh, haha. Bor jag någon annanstans?
Pappa - Neeh, ehh, jaa, heh.

Hah, jag måste lära honom att jag inte bor hos dem jag sover över hos ;]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback