Just keep breathing.

Det är nästan löjligt vad det är skönt att träna. Ska verkligen börja träna på söndagskvällar. Typ helt tomt i hela gymmet. Så satans gött. Har precis badat så nu sitter jag och äter på ett äpple. Ska skriva färdigt sista sidan jag har på mitt satans arbete. Har tagit mig hela dagen att skriva det. Eller ja, det är för jag inte har VILJAT skriva det. Så jag har gjort allt annat ungefär, haha.

Ny vecka börjar imorgon och det ska bli gött. Jag hatar att jag alltid blir så positiv och pepp på allt när jag har tränat, haha. Får börja träna mer känner jag.

Nae nu ska jag ta tummen ur röven och skriva sista sidan på arbetet så det blir klart så jag kan skicka in det :]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback