I just wanna be sure.

Denna eftermiddagen spenderade jag med min kära Boston. Underbart att få prata ut verkligen. Snacka om att jag chockade henne ett antal gånger! Vi träffades och gick till lovely café string. Jag drack världens godaste iste där! Helt galet god var den.  Så nu sitter jag med min otroligt snygga turban på huvudet som jag alltid har efter jag har badat. Lyssnar på underbara Emily Lacy. Jag vill jämföra henne som en kvinnlig Bob Dylan. Det är en stor liknelse, men de låter väldigt lika i sin musik. Emily har tillochmed gjort Dylan covers. Heeeelt wonderful.

Nu ska jag ringa min mor och prata lite skit.

(D, var du vid t-bane stationen vid medis idag?)


Kommentarer
Postat av: dh

Nja, åkte förbi men inte på själva stationen tror jag:P

2010-01-20 @ 03:43:35

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback