I guess it's easier to be blonde





Saknar tiderna då alltid var så bekymmerslöst. Kanske var det enklare att vara blond. Folk såg en mycket lättare iallafall då.  På något sätt blandades man inte in i mängden. Jag tyckte om det. Jag tyckte om att få uppmärksamheten. Kalla mig attentionwhore, men det är underbart att veta att folk vänder blicken efter en.
Ibland undrar jag om man skulle börja slita på håret igen. Inte superblond. Men iallafall jordgubbsblond/ljusljusbrun. Jag vet att Boston skulle tycka att den idéen var skitbra.
Ibland undrar jag om det skulle bli bättre om jag tog ur mina piercingar och bytte stil. För min stil nu är tveksam för många. Usch, varför tänker jag så mycket på vad andra vill och inte vad jag själv vill.
För det är ju faktiskt det som spelar roll. Hur JAG ser mig själv.
Men för att citera mig själv:

"Jag försöker se det vackra, men allt jag kan se är mig själv."


Kommentarer
Postat av: Diana

om du har blått, brunt eller blont hår, percing eller ej, du kommer alltid vara vacker i mina ögon! Det är insidan som strålar och avgör vad som är vacker eller inte, det yttre är bara det yttre... <3

(låter som värsta poetern, men ville bara få det sagt..)

2010-01-26 @ 15:29:40
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback