I Belive That Angels Bleed.


Satan vad jag är trött. Kommer ta några veckor för mig innan jag blir van med att gå upp tidigt. Gud vad jag gnäller, haha. Men jag blir lite ledsen i ögat när jag tänker på att jag skulle ligga nerbäddad i min säng med mitt gosiga täcke över mig. Buhu.

Igår så var jag ju en runda i stan efter skolan. Det var lite illa, haha. För att jag gjorde av med för mycket pengar än vad min plånbok tycker om. Köpte därimot en underbart snygg svart pennkjol med guldiga knappar. Älskar den! Sen köpte jag en svart långärmad tröja med hål vid axlarna på Gina Tricot för 49:-. Jag kunde verkligen inte låta bli. Sen det sista jag köpte var min otroligt mysiga och snygga hoodie från Carlings. Trycket på ryggen var så snyggt så jag bara var tvungen att ha den! Haha.

Var lite kul att i varje butik jag gick in så fick jag komplimang för min pälsmössa, haha. Folk hade verkligen något för mig igår. Massa weird stuff hände i skolan också. Killar som ropar ens namn och shiet. Haha.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback