Finally!

Kom precis på att bilden jag la upp imorse var den första ni får se på min sedan jag tog min medusa! Ska dock fixa en bättre, så ni får se hur det blev. Jag är galet nöjd iallafall och svullnaden har gått ner. Så jag ser lagom löjlig ut med en pinne som sticker ut ur överläppen, haha.

Jag ska sätta mig och skriva lite på ekonomiarbetet, sen ska jag slänga i mig någonting att äta. För vid klockan sex ska jag ner till gymmet för en rundvisning. Ohyes, jag ska äntligen börja träna igen. Känns så underbart skönt! Så nu hoppas jag som faen på att killen som ska visa mig runt inte är snygg. För då kommer jag allvarligt talat att dö, haha. Man får hoppas på det bästa, haha.

Min tiny fyller år idag med. 17 år gammal. Grattis snuttan!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback