Each morning I wake up, I die a little.

Idag väcktes jag av en galen golden retriver istället för en soluppgång. Inte lika mysigt får jag säga, haha. Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska snart sätta mig och slänga på dagens ranson av smink. Idag går färden till IKEA med sis och hennes flicka. Man vill ju se bra ut. Vet aldrig vem man träffar på, haha.

Har blivit förkyld också. Sitter och nyser som en dåre och näsan rinner som niagrafallen typ. Hah, ska dränka mina inälvor i te och kväva varje cell med c-vitamin. Det tycker jag låter som en skitbra plan, hah.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 02:44:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback