All I can do is to dream, but sooner or later I have to wake up.





Inatt var jag på bio och såg Avatar i 3D. Sjukt bra film verkligen. Men jag blev besviken på själva 3D. Det var inte så mycket effekter som jag hade väntat mig. Men själva storyn var grym och filmen är skitbra gjord. Så har ni inte sett den, gå och gör det! Dock så spelar det inte så stor roll om ni ser den i 3D eller inte.

Klockan tre trillade jag in genom dörren till lägenheten. Jag var inte ens trött, så jag satte mig lite vid datorn.
Satt där någon timme och sen blev jag trött och jag la mig och dejtade kudden. Drömde om sötnos inatt.
Ont gjorde det. Vaknade av att jag grät. Sådana drömmar är inte roliga alls ska jag tala om för er.
Jag har börjat drömma sjukt mycket, och det är alltid om olika personer. Personer som har klamrat sig fast kanske liiite för hårt kring mitt hjärta.

Min plan igår var att jag skulle gå upp vid ungefär nio idag och göra klart iallafall det arbetet som ska in imorgon. Nu är klockan ett och jag sitter och äter frukost och förbannar stora inlämningsarbeten. Life's great.


Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag tycker att det var bra 3D! Det handlade lixom inte om att visa upp effekterna, utan att det fanns ett djup i bilden istället! ;)

2010-01-16 @ 16:46:43
URL: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback