Rosa plåster och tretton värmeljus.


Mitt finger har bestämt sig för att fucka up och ha en litet sår som ska göra så satans ont. Så jag satte på ett rosa sött litet hello kitty plåster. Tänkte bota fingret med lite söthet. Har även fyllt upp mitt rum med massa ljus. Helt underbart att bara lyssna på musik och sitta med ljusen.Funderar på att gå ner och göra mig en stor kopp te också. Känner mig så otroligt blurrig.

Mina dagar går ihop i varandra och jag håller inte reda på vilket veckodag det är längre.
Kanske dags att börja få lite rutiner?


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback