Mayday, mayday. My life comes crashing down.

Hemska, hemska, hemska natt. Fy fan. Hemskaste natten på länge. Låg vaken till klockan fyra och bara grät. Jag kanske inte borde skriva ut det här. Men jag måste bara få ur mig det. Inatt var det nära. Nära att jag slutade allting direkt. Men jag tänkte på allt som får mig att stanna kvar. Och dessutom fick en person att inse hur mycket jag betyder för denna. Ska inte ljuga. Det fick mig att stanna kvar i sängen inatt.

Jag vet inte vad jag ska säga. Detta får bli inlägget. Lägesrapporten är lämnad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar dig. Finns här dag som natt ifall det är nåt! <3

2010-02-05 @ 11:11:44
URL: http://drottning-lilleputt.blogspot.com/
Postat av: Boston

SV; hahah omg...kan det ens bli mer värre saker att chocka med?:O Love u bitch!

2010-02-05 @ 12:32:49
URL: http://fashioninfocus.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback