Ice Age 4 på gång eller?

Oj, nattinlägg med massa tankar börjar smyga sig på känner jag. Utanför fönstret fullkomligt vräker det ner snö. Det är alldeles vitt när man kikar ut. Jag drar liknelsen att det är som om gud har glömt att färglägga världen idag. Lite roligt med tanke på att jag inte är troende. Men iallafall, mamma väckte mig precis. Nej, jag har inte legat och sovit hela dagen. Gick och la mig vid ett för att jag var så nedrans trött. Var på bup imorse på intervju/utredning.

Nu vaknas det matlagning och familjetid.
Och D, jag är la alltid söt? ;)


Kommentarer
Postat av: dh

Haha jo ifs! ;)

2010-02-21 @ 17:35:09

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback