Hur mycket...

2f590f6920b609e883d60239d915e1e6.png

Hur mycket krävs det egentligen för att bli allt för någon? Ska man vara den med snyggast skor? Eller kanske hon med de grymmaste dansmovsen. Eller ska man vara hon som har ett hjärta av guld? Jag tänker mycket och för det mesta är det inte till min fördel. Just nu saknar jag vissa personer så mycket så att det gör ont. Ja det är en klyscha, jag vet. Men det gör verkligen ont.
För nu när jag behöver dem som mest, det är nu de är spårlöst försvunna. Jag litar inte på ord längre. Har hört allt för många lögner. Och det gör ondast när lögnerna träffar hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Sara Erlandsson

Jag saknar dig vännen, vi måste ses någon dag vännen :) Är i vislanda nu i en vecka, kanske kan ses då? ;)

2010-02-19 @ 20:51:25

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback