Det bästa med favoriter är att man aldrig tröttnar på dem.

Sitter och tittar på Twilight för 3 miljonte gången. Jag börjar tro att det är min favoritfilm, haha. Fast boken är ju ännu bättre. Ikväll blir det till att träffa Boston en runda. Har både det ena och andra att berätta för henne. Dessutom ska vi glo igenom varandras skolkataloger, haha. Ni vet, göra hjärtan kring de snygga pojkarna och så. Nej då, men vi ska allt peka ut dem.

Måste packa också. Imorgon tar jag tåget ner till Småland. Ska skriva på lite papper och så ska vi fira syrrans flickvän som fyller år. Eller ja, hon fyller egentligen nästa helg men vi firar henne denna. Så det blir nog bra.

Känner för att skriva, så jag tror jag ska sätta mig och skriva ngt nytt poetiskt verk, haha.

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Vad kul att du vill vara med i Veckans blogg. På onsdag (10:e februari) väljer jag ut sex bloggar som får chansen att vinna =)



Allt bra med dig idag?



Kram

2010-02-05 @ 00:03:53
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback