Våld löser allt.

Jag våldgästade mormors dator lite. Eller vänta nu.. Det där lät lite fel. Jag lånade den lite iallafall. Skulle bara uppdatera er lite. Inte för det finns så mycket att uppdatera men.
Dagen består av en tripp ut till min gamla morfar för nu på förmiddagen. Sen så bjussar mormor på lunch ute. Sen blir det till skolan och ta itu med det där satans provet! Jag är görnervös för det! Kommer faila stort, haha.

Direkt efter provet blir det 50 mil tillbaka till skogen igen. Haha, väldigt värd resa, haha.
Vi hörs sen ikväll darlings. Och tack förresten för alla lyckönskningar! You're the best! :)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback