That's hot and that's not.



- Nykterister.
Nu snackar vi inte överdrivet. Utan bara oss som väljer att inte dricka. Jag har inget emot folk som dricker, det är deras val till deras liv. Men jag har gjort valet att inte göra det och är grymt nöjd med det.

- Smashbox Photofinish.
Min syster som är stylist har tjatat länge om hur bra den är. Men jag har inte riktigt lyssnat, haha (som den lillasyster jag är). Men fick ett prov hem när jag beställde från eleven.se och testade den. Fy satan va bra den är!
Den kostar en slant, men det är den värd lovar jag er!

- Forever21.com
Detta vågar jag påstå är min favoritbutik. På grund av att den finns i USA så handlar inte så många i Sverige där och därför är det inte så många som har sådana kläder. Perfekt om man är som mig och inte vill se ut som alla andra.



- Snö.
Ja, det är mysigt December, Januari och Februari. Men come on, det är för fan april?

- Pengabrist.
När man är nästan totalpank och det finns miljarder saker man vill (måste) ha. Inte okey. Kan vi inte köra på gratis stuff april ut?

- Killar som inte fattar en diss.
Jag hatar att vara elak. Men ibland måste man bara säga ifrån. Dock så förstår jag inte riktigt mig på killar som fortsätter trots man säger till dem rakt ut att man inte är intresserad alls av dem. Kanske mest synd om dem?


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback