Skogsmulle Anno 2010.

Precis inkommen från skogen. Med rosiga kinder och en mössa som luktar barr. Pappa, jag och Cassie har nämligen varit ute och gått runt på vår mark lite. Så där gick man. Med stora gröna stövlar tillhörande mamma och en stor mysig arbtesjacka som jag fått av pappa. Under vår lilla skogvandring tittade vi på bokskogen vi har, granplanteringen, saltstenen till älgarna och på våra dammar.

Jag kände mig som ett litet barn igen när jag hittade grodor i en bäck och stod och petade med en pinne för att se om de rörde sig. Härligt att man har barnasinnet kvar iallfall. Kändes lite som utedagarna man hade i skolan i lågstadiet. Underbart iallfall att snön är borta och det är plusgrader. Inte länge kvar till bikinin åker fram nu.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback