Jag känner mig 5 år igen!



Jag har letat påskägg, haha. Tog hjälp av Cassie eftersom hon hade sett vart mamma hade gömt äggen. Men inte var hon till någon vidare hjälp. Tur att mamma är typ sämst på att gömma påskägg. Lycklig sitter jag och småäter ur mitt påskägg som för en gångs skull är fyllt med godis man tycker om. Mumma.
Och imorgon väntar ännu ett påskägg. Den gången ifrån farmor och farfar nere i Båstad. Fast där är risken större att det blir äckligare godis, haha. Men tur det.
Annars får ju ia-lilla ont i magen. Vilket jag kommer få av detta ägget iallfall.
Usch, inte bra med påsk.


Kommentarer
Postat av: Robin Stilrobin Fröström

Sv: Du svarade just på frågan själv. Vad är huvudvärk egentligen? Iallafall spänningshuvhudvärk och migrän. Överansträngda/spännda huvudmuskler.



Därför funkar muskelavslappnande piller och botox dunderbra mot dessa två olidliga sorter av huvudvärk :)

2010-04-02 @ 15:52:36
URL: http://stilrobin.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback