Vaniljdoftande drömmar.

Nu har jag sorterat kläder och packat. Jag har fixat lunch tills imorgon, eftersom jag sitter på en buss större delen av dagen. Imorgon blir det nämligen hemfärd till Stockholm. Är inte riktigt frisk men måste verkligen till matteprovet på fredag. Så jag gör med alla knep jag kan för att bli frisk lite snabbare.

Jag drömmer otroligt mycket om nätterna nu. Eller ja, man drömmer ju varje natt, men jag kommer ihåg dem nu.
Grejen är att jag drömmer om samma personer, dock inte samtidigt, hela tiden.  Jag vet inte riktigt hur man ska tolka detta. Det är både personer från mitt förgångna men också nyträffade personer.

Konstigt det där med drömmar hörrni.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback