Vad gör man när man är ensam i en storstad?

Nybadad, nyinsmord och sitter och lyssnar på Debussy. Helt jävla underbart.
Det är lördag, och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Blir nog att ta en runda till stan kanske, fast det är så trist att gå ensam. Speciellt när man inte hittar så bra, haha.

Ska fixa ny header idag. Den är ganska vilseledande med tanke på att jag har inte långt hår längre. Så det blir knäppa kort och fixa header. Det kan jag iochförsig göra ikväll också. Nedrans, det finns verkligen inget att göra.

Ni glömmer väl inte rösta på mig i veckans miniblogg? Klicka HÄR för att göra det.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback