Strippklubb och pajjat knä.

Umgicks med Boston idag efter plugget. Så jävla underbart att umgås med henne, love u biatch. Hah hittade strippklubb på odenplan också, haha.
Vad som inte är lika underbart är när man inser att det knä man redan pajjat en gång håller på att gå sönder igen när man går i högklackat. Jag var helt övertygad om att knät skulle hoppa ur led på vägen hem. Gjorde så sjukt ont. Har fan fortfarande ont.

Har fixat med en massa nu när jag kom hem. Blev lite stressigt med tanke på att idol börjar nu vid åtta, har tvingat mormor att titta med mig då min tv inte funkar än.

Så vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback