Solstrålarna smekte hennes kropp.

Jag har valt en underbar plats att ha sängen på. Vaknar alltid av att solen lyser på mig, och som jag har sagt innan så finns det inget bättre sätt att vakna. Inte om man är ensam iallafall.

Idag är söndag, även kallad "vilo-dagen".  Det är vad det lär bli idag. Mormor ska iväg på en lunch ute på djurgården för att fira sin syster som fyllt 70. Så jag är lite ensam hemma idag. Måste plocka upp lite i mitt rum, alla kläder ligger huller om buller, haha. Måste ladda kameran också, den är död min älskling! Måste återuppliva den. Så jag sedan kan få tummen ur röven och ta bilder och göra en ny header.

Tror det ska bli en grå igen. Men vi får se.


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndag :)!

2009-09-20 @ 10:40:09
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: HAHAHAHAHHAHA det va jag med xD (tyckte han var rätt cute igår med xD)

2009-09-20 @ 11:46:15
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback