Ska det vara på det här viset? Ska det de?

Det är skönt, (med ack så tragiskt), att jag har börjat vänja mig vid att gå upp klockan 6. Men det är la bra, med tanke på att jag ska gå upp 6 alla dagar förutom måndag, lördag och söndag. Greeeeat.

Ska om en stund bege mig iväg till Solnahallen för lite idrott. Får se hur det går. Har iPoden med mig iallafall.
Kommer hem sen imellan, för sen börjar inte min lektion förrens 13.20. Idrotten slutar vid 9 om ni inte har hängt med på de. Så det blir ett rapport efter idrotten om jag överlevde eller inte.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback