Picture day

Usch, jag har skolfoto idag. Vet absolut inte vad jag ska ha på mig. Dock känns det lite skönt att min lektion nu på morgonen är inställd, så behöver inte vara i skolan förrens klockan ett då fotograferingen är.
Men åter till mitt klädproblem. Vad fan ska man ha på sig? Känner mig urlöjlig när jag har stått i spegeln och övat på att le så man ser normal ut. Vill ju inte se helt fucked up ut i skolkatalogen när det går maaaaassa snygga killar.
Så nu ska jag börja mitt oändliga fix med hår, smink och kläder. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback