Näringslivsdag.

Första dagen i skolan efter alla sjukhusbesök och liknande. Känns härligt, dock måste jag kolla hur mycket jag har missat. Det vill säga hur mycket jag ligger efter.

Idag är det våran första näringslivsdag. Jag förklarar i eftermiddag vad det är för något. Men vi ska ha det typ en gång i månaden nu i ettan. Så det ska bli intressant. Går mellan 9 och 15 idag. Så det är chill.
Efter skolan måste jag titta efter ett par jeans och ett par stövlar. Ska köpa lite annat smått också, som parfym bland annat. Faaast, vi får ju se hur långt min budget räcker, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback