Just to good to be true.

En ny dag. En ny vecka. En ny start?

Vaknade idag, något mer utsövd, något mer uttorkad. Kan inte äta något. Känns lite oroväckande med tanke på att jag har idrott nu på morgonen. Men det är okej.
Har enbart idrott, bild och form idag. Fast sen står det att vi ska göra något projektarbete på studieforumet?
Kan ju inte stämma, vi är bara ettor. Men vi får se vad de säger.

Ska försöka att inte bara skriva djupa, deprimerande och fundersamma inlägg nu. Men det är svårt när man känner som jag gör. Men jag försöker.


Kommentarer
Postat av: Terese

Det är inte fel att gråta somsagt.

Ibland kan det vara bra att få rensa ur kroppen med lite tårar. Men samtidigt förstår jag att du vill vara stark och inte visa..



Är det något speciellt som har hänt? / Kram

2009-09-14 @ 12:25:27
URL: http://teszy.blogg.se/
Postat av: Terese

Oh fyfan. Sånt där svider verkligen..

Vet precis hur du känner dig.

Och visst går livet vidare, men hjärtat är rätt mörbultad efter något sådant.. Vilket jävla svin.



Du förtjänar så mycket bättre kan jag lova.. /Kram

2009-09-14 @ 12:39:44
URL: http://teszy.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback