Jag tror jag såg ödet i vitögat inatt.

Förstår inte riktigt vad som har hänt, men det har hänt. Men inatt hände något, som jag mer kan förstå. Jag tror så starkt på att allt händer för en anledning. Är detta menat att vara?

Har iallafall tagit mig själv i kragen. Det är makeover på gång. Jag ska:

- Klippa/färga håret
- Köpa brillor (Boston, you gotta show me babe!)
- Köpa basker.
- Pierca mig igen.
- Köpa parfym. (Ah okej kanske inte så mycket till makeovern att göra, men jag måste göra det ändå)


Trött på denna tjejen. Vill testa en annan. Kanske hittar vem jag är då.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback