Jag hinner inte vara sjuk nu.

Trött, sliten och allmänt hängig. Jag fullkomligt hatar att vara sjuk. Känns great när man har världens sämsta imunförsvar också. Stannar här nere någon dag till eller så, ska försöka ta mig till skolan på onsdag om jag är tillräckligt frisk då. Känner att jag kommer missa skitmycket på lektionerna.
Fast egentligen:

Svenska - Vi läser, och det kan jag ju göra hemma.
Engelska - Studerar om en stad och skriver fakta, det kan jag göra hemma och sätta på ett usb-minne.
Matte - Ah okej kanske inte kan göra så mycket där, trots jag har prov på fredag.
Digitalt Skapande - Jag är färdig med mina bilder, så där är det ingen stress.
Bild - Ritar människokroppar, där kommer jag ligga lite efter tyvärr.
Form - Skapar krukor/urnor av lera, jag har kommit rätt långt på min så kommer inte ligga så långt efter.
Bild/form, grundkurs- Denna kursen är på onsdag, så ska försöka hinna med den. Ritar perspektiv för tillfället så kan öva upp det här hemma iallafall.
Samhäll - Jobbar med EU, kommer missa en massa viktig information tyvärr.


Som ni ser har jag ju lite att göra. Ska försöka orka plugga också, fy fan.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback