Ja mamma.

Blir dåligt med uppdatering här på bloggen känner jag. Men jag har blivit riktigt sjuk med feber och hosta och så vidare. Så har inte så mycket ork eller lust rättare sagt att blogga. Skulle egentligen åkt hem till Stockholm igen idag. Men mamma vägrade låta mig åka upp igen. Kanske lika bra nu när jag är sjuk. Så ska hemma här i småland några dagar och sen åker jag upp någon gång i veckan. Måste iallafall vara i skolan på fredag. Har nämligen matteprov då.

Så jag sitter här hemma i flickrummet och är kreativ. Får mycket inspiration här av någon anledning. Så jag skriver dikter, målar på mina garderobsdörrar, spelar lite piano och sånt. Känns wonderful.

Hoppas dock att jag blir frisk till helgen och kan träffa massa härliga människor som får en må bra.

 


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback