Idag leker Fluffiie hemmafru.

Kan börja med att säga att jag hade en sjukt trevlig kväll igår trots jag var hemma. Det är tur att det finns så underbara personer.

Idag vaknade jag vid kvart i nio och tänkte att det är lika bra att gå upp. Har ju tvättid om 3 timmar, haha. Älskar att säga det. Så jag har plockat upp här lite i mitt lilla rum. Har fortfarande inte lagt in alla kläder i garderoben, tänkte göra det idag. Bättre sent än aldrig, right?

Det kommer bli en liten fixa&trixa-dag idag. Jag ska tvätta, städa, plocka in kläderna i garderoben, ha lite spa för mig själv, kanske ner på stan och köpa ett par byxor jag kan ha till idrotten.

Men först av allt så väntar en kopp te på mig i min fabulous rosa tekopp. God morgon!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback